Tema: Re: Q: persirikiavimas pries pereja
Autorius: Povilas
Data: 2009-08-12 14:32:20
"Zyza" <maskatuoklis@hotmail.com> wrote in message
news:h5u641$84p$1@trimpas.omnitel.net...
> Pamenu kai mokiaus vairuot, istrigo situacija - vaziavau savanoriais 3
> eile; nesvarbu, kad ant ~58, sugebejo pralenkt mane bent kelios masinos
> (nors nei jom reikejo sukt kur nors...).

As tai pamenu situacija,kai mano zmona su savo pusesere man draske
akis,aiskindamos,kad jos vaziuoja 1-a eile ir todel neturi nieko
praleisti,nors vaziuodavo 2-a arba 3-ia.
O viena karta,tame pat Savanoriu prospekte,vaziuodamos "1-a savo eile"
nepraleido mentu,skrendanciu su migalkem 3-ia juosta.Finale gavo 3-e bauda
ir dabar jau stengiasi vaziuot kuo arciau kairio kelkrascio :)
Tai panasiai yra ir su Tamstos mokymusi vairuoti 3-iaja juosta !