Tema: Re: persirikiavimas pries pereja
Autorius: meivas
Data: 2009-08-12 13:59:35
Buvo svogeriukui. Uzlindo ir staigiai ant stabdziu. Bande po to apsilenkti
neleido. Naglas kazkoks. Bet jis isprende skambuciu 112auto  markes numeriu
perdavimu. Policijajai netgi padekojo. Nors as jam po to daviau minti (nes
netoli manes tas incidentas vyko) kita karta tokioja situacijoje paskambinti
man 2 masinom blokuoti kelia ir atp**dinti nahala.