Tema: Re: Lauke birbantis dizelis
Autorius: Ignas
Data: 2019-01-24 10:11:32
as nesuprantu tokio verksnio, kuris skundzias del kaimyno uzvestos auto
garazuose, mat kenkia sveikatai, pats suruko tris pakelius NZ per diena,
kepenis pilnai isnaudoja pagal paskirti vartojant alkoholi, kmi
zaskalivajet... pas mus ziu, svarbu pataikyt paverkt del madingu dalyku,
o tikras ju aktualumas kaip ir px...

On 2019-01-24 09:05, tranzoo wrote:

> ir kokio atsakymo tikiesi?
>
> tu rimtai nesupranti, kad vidaus degimo variklis nesudegina pilnai kuro?
> kad vidaus degimo varikliu ismetamos dujos skiriasi nuo atviru varikliu
> ismetamu? kurioje vietoje neaiskumai prasideda?

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.