Tema: Re: Lauke birbantis dizelis
Autorius: Rrr
Data: 2019-01-22 18:54:52
Nu nuo situacijos priklauso. Jeigu kazkoks debilas specialiai man po
nosim birbins be reikalo savo birbala ir as turesiu viska sukvepuoti,
tai arba jis pats isjungs savo birbala, arba as isjungsiu. Jeigu reikes,
atsedesiu paras, sveikata brangiau. Aisku, niekas nekalba jei tai veinas
ar keli kartai, bet jei situacija tokia, kad kaskart nuvaziaves i garaza
turi kvepuot smarve del kazkokio debilo, tai jau sakyciau pateisinamos
visos priemones.

Keliuose masyvuose teko buti (ne savo), ten buvo susitarimas, kad
birbinat/laikot uzvede/etc. uz vartu lauke, su pirmininkais suderinta ir
to laikomasi. Taip kad, reiktu gal paderint su pirmininku kokiu
blogiausiu atveju. Pradzioj visada geriau graziuoju pabandyt.