Tema: Re: Lauke birbantis dizelis
Autorius: Nitro
Data: 2019-01-24 09:49:21
Turiu kaimyna, kuris savo masina irgi megsta "pasildyt". Variklis tokios bukles, kad uzvedus visas kiemas melynais dumais nusidazo. O pas mane namie rekuperatorius...

Va pakalbejau pries savaite - atrodo viska suprato. Siandien ryte iseinu - abi masinos uzkurtos o viduj nieko ner :) Nu ir ka tu tokiems?