Tema: Re: car from RUSSIA
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-01-19 22:14:17
On 1/19/19 16:27, ventiliatorius wrote:
> biski akirati prapleciam, pries sukaujant kaip cia ES viduj "mus
> apgaudineja". Ne apgaudineja, o tai vadinasi laisvos rinkos efektas. Mes
> kenciame del, kad 1) esame maza salis, 2) leidome uzaugti 1 dideliam
> tinklui, prie kurio visi derinasi ir grandine nuvaziuoja.

Dar kitur ta laisva rinka ribojama su teigiamais salutiniais efektais.

Anekdotas is gyvenimo: tik persikrauscius i DE kazkaip viskas buvo
preska ir neskanu. Majonezas, ketciupas, duona etc. Maza beda, pasonej
yra NL, ten nusiperki majonezo, tai vos ne kaip lietuviskas, zodziu
viskas zjbs.
O skirtumas tas, kad DE visaip apribojo sintetinius skonio gerintojus, o
vat olandai liberalesni.
Tiesa po keletos metu mano skonis kazkaip apsiverte. Friciski majonezai
ir pan xernia kazkaip pasidare skanus, o olandisku ar lietuviku kazkaip
nebemyliu, daznai labai jau nenaturaliai sutirstintas skonis.