Tema: Re: car from RUSSIA
Autorius: android
Data: 2019-01-19 16:46:21
"Teisybes Dele" <dalbajobas@gmail.com> wrote
> buvau susidures kad pats Gilette neleido importuoti produkcijos is ju gamyklos Peterburge i UK.
> Matomai treciojo pasaulio shalim kita kokybe tiekiama.

kita kokybe, kitos (daznai vietines) medziagos ir kita kaina. Nes ju perkamoji galia kita. O pelna
visvien galima uzvirint - naudojant garsu varda ir pigias medziagas.

Gi del produktu kokybes skirtumu tarp saliu kipisas kilo net ES viduje. Maziau cukraus ar pigus
sintetiniai pakaitalai, aliejus vietoj sviesto ir pan., postsovietinem respublikom - tas keicia
kokybe ir skoni, issisukineja kad atseit "priderina prie vietos zmoniu skonio", bet tai visiskas
pizdiozas, esminiai kriterijai - savikaina, iperkamumas, pelnas.
Realiai, pvz, Lidlas atitempia DE pagaminta sveikuoliska grudeta duona, kuri ir pagal sudeti 2x
sveikesne, ir 1.5 karto pigesne (be jokios akcijos) uz betkuria vietines gamybos "a la
sveikuoliska". Viena karta specialiai ten uzpirkau 6 ar 8 skirtingu, paskaiciau ir palyginau.