Tema: Re: car from RUSSIA
Autorius: ventiliatorius
Data: 2019-01-19 17:26:58
biski akirati prapleciam, pries sukaujant kaip cia ES viduj "mus
apgaudineja". Ne apgaudineja, o tai vadinasi laisvos rinkos efektas. Mes
kenciame del, kad 1) esame maza salis, 2) leidome uzaugti 1 dideliam
tinklui, prie kurio visi derinasi ir grandine nuvaziuoja.

Tavo sveikuoliska faina duona uz normalia kaina gaunasi del 2 dalyku:
1. Tinklas pats derinasi tiekima, apeinant pardaveja. Isemus tarpine imone
"+20%" uzdarbio
2. tinklas paleidzia konkursa "pirksiu uz savikaina +1% pelno jums, bet
apyvarta pasikelsit galingai ir ilgam laikui". Nu ir imones prezidiumas
nusprendzia - is sito darom tik apyvarta, o is kitu uzdirbsim pelno, finale
bus gerai.