Tema: Re: Q: UK black box draudimas vengt ar ne
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-01-09 20:05:44
As kalbejau apie tikrus NCB. Su padielke tai dabar jau pasakisku
dalbajobu reikia buti.

I tema. Su Blackboxu nieko nerizikuoji. Gauni mazesne imoka, vienus
metus NCB, jei pasiseks - ir papildoma bonusa uz skatulke. O seip gryba
jos pjauna dar gerai, bet neteko girdeti, kad akivaizdus bug'ai butu
vertinami kliento nenaudai. Is kitos puses, viska matai ir jei koki
lygiagretu kelia tau uzskaite ar panasiai gryba uzpjove - iskart reportini.