Tema: Re: Q: UK black box draudimas vengt ar ne
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-01-08 17:55:34
Black box nbent turi antra karuti, kad ir darbini, tada koki 10 procentu
gausi.

kai kurie draudikai ima darbo NCB, ypac jei draudiesi ten pat, kur buvo
draustas darbinis karutis.

Jei LT turi kokia likusia kabancia skarbonke, gali atsissiusti NCB
sertifikata is lietuvisko draudiko

nu ir taupyk babkes :)