Tema: Re: Q: UK black box draudimas vengt ar ne
Autorius: PxYra
Data: 2019-01-09 19:27:52
jo, pagrindine taisykle ten tik viena kuo daugiau no claim bonusu
(apsidraudus ant savo vardo masina, vieni metai be avariju ir ket pazeidimu
su balais = 1 no claim bonus) turi tuo pigesnis draudimas, o jei tu
neturejes masinos savo vardu apdraustos tai = 0 no claim bonus, i
lietuviskus draudimus ziuri skersai ir negauni nieko, padirbti bonusai
anksciau budavo praslysdavo ir nesusekdavo, dabar visus cheatus zino ir
seka, gudraut neapsimoka nes nusiskausmint gali greit