Tema: Re: kasko ir sostena
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-12-27 15:29:03
Ant popieriaus yra tik susitarima, kad servisas laiko iki tam tikro
laiko pagal nutylejima ir ilgiau, jei yra draudiko prasymas. Bet vienu
ar kitu atveju - utilizuoja.

Variantus analogiskus, kad Maksima nakti plauna senas misraines ir kita
ryta parduoda manau nesvarstome.

Vieu ar ktu atveju - klientui grazinti senos detales neprivalo.