Tema: Re: MB Star C3
Autorius: Shadowed
Data: 2018-12-18 10:11:57
O kas per prisijungimai ? Prie online, kaip pas Silberį? Tai vis dar gali
permest, nereiks man virtualkės kraut, plius ten jaučiu gerokai naujesni
duomenys bus (pagal P/N'us sprendžiant netgi pas elcats.ru naujesni nei per
mane, tai daugiau ten žiūriu).

"Lapinas"  parašė naujienų news:pva980$bu3$1@news.i-klubas.lt...

Mokėjau 250 už C3 naudotą ir seną DELL kompą su softu. Kadangi kompo batarkė
nelaiko, tai pasileidinėjau ant kito kompo VMWARE imidžą.
Parkingo daviklius nesunkiai prasidiagnozuosi, klaidas irgi išsitrinsi.

Reikėjo forumiuke pasiklaust dėl WIS/ASRA, EPC. Tomui permečiau
prisijungimus, būčiau ir tau davęs.