Tema: Re: MB Star C3
Autorius: Shadowed
Data: 2018-12-18 09:47:39
O, fainai būtų pasibandyt, bent būsiu matęs apie ką kalba eina. Įmesk savo
kontaktus mailan, mano tikras. Dėl naudojimo dažnumo tai pritariu, ir pas
mane nebūtų dažnas, bet dabar pradėjau krapštyt mašinikę, tai lengviau būtų
uždiagnozuot, nes ten dar kažkuris parkingo daviklis gliūčina, ir dar
keičiausi telapo aušintuvo tarpines su visko ką pakeliui reikia keist, tai
jaučiu davikliai bus klaidų prisigaudę, nes akumo neatjungiau, resetuot
reiks. O kiek mokėjai jei ne paslaptis ?

Dėl remontinės dokumentacijos - eBay pirkau virtualkės atvaizdą su ta
dokumentacija, tai visai pravertė, ten WIS/ASRA, EPC.

Užeinu ir pas MB1. bet ten i techninių klausimų ir atsakymų kažkodėl toks
įspūdis, kad nelabai ten techniški žmonės... Gal po savo remonto pabaigos
įdėsiu ataskaitą, nes daug ką fotkinau, praktiškai visus techdokus PDFinau.

"Lapinas"  parašė naujienų news:pva7un$anv$1@news.i-klubas.lt...

Galiu paskolint. Vis tiek retai naudoju.
Galiu duot prisijungimą prie pas mane esančios mašinkos su DAS. Ten
remontinė dokumentacija būna, galėsi pasiskaityt ką ir kaip daryt.
Galiu pakonsultuot kaip laužyt XENTRY.

Aš pats pirkausi per MB1 forumą iš bičo Nismas. Jis kartais turi.

HDD pridedamas, kad nereiktų pačiam laužyt ir instaliuot softo.