Tema: Re: MB Star C3
Autorius: Lapinas
Data: 2018-12-18 09:34:47
Galiu paskolint. Vis tiek retai naudoju.
Galiu duot prisijungimą prie pas mane esančios mašinkos su DAS. Ten
remontinė dokumentacija būna, galėsi pasiskaityt ką ir kaip daryt.
Galiu pakonsultuot kaip laužyt XENTRY.

Aš pats pirkausi per MB1 forumą iš bičo Nismas. Jis kartais turi.

HDD pridedamas, kad nereiktų pačiam laužyt ir instaliuot softo.