Sportui tai jo, diskoveriui irgi? -- Paulius Zaleckas <pauliusz@yahoo.com> Wrote in message: > Nu ir dar skausmingai darbas prie jo kainuoja, kai norint ka rimciau > pakrapstyti reik kuzova nuo vaziuokles nuimti. Ir ta padaryti reikia gan > daznai... > > On 12/13/18 9:53 AM, skaitytojas wrote: >> na tai skausmingiausia finansiškai vieta yra 2,7 variklis, kuriam >> alkūniniai lūžta, tai svarbu su tokiu varikliu neimti. O dėl visų kitų >> mazgų, tai nieko ten nekitaip kaip kitose šiuolaikinėse mašinose: mazgų >> daug, elektronikos prifarširuotą, tai faktas, kad ir sutrikimų bus daug. >> Jei lakusi pasktunio monento, kol subyrėsi, o ne tvarkysi ir prižiūrėsi >> reguliariai, tai aišku bus šikna. Dauguma savininkų prižįstą, kad >> išlaikymas iš tiesų kaprizingas ir kainuoja, vertė krinta drąstiškai, >> bet važiavimo komfortas viską atpisa. Ir aš tą tegaliu patvirtinti, net >> ir turėdamas trečiuką su 2.7 varikliu. >> Pabaigai anekdotas: kodėl LR savininkai susitikę nesisveikina? Nes ryte >> jau matėsi autoservise :) >> >> . >> >> 2018-12-12 19:34, Rimas rašė: >>> Gera diena. >>> LandRover Discovery4, 180 kW, nuo 2010 metų - labai problematiškas >>> auto? Nemažai su variklio defektu. Byra? Kaip jų važiuoklės? Pneumo? >>> Nes nu baisiai patinka :) >> > > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/