Tema: Re: LandRover Discovery4
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2018-12-13 11:15:08
Nu ir dar skausmingai darbas prie jo kainuoja, kai norint ka rimciau 
pakrapstyti reik kuzova nuo vaziuokles nuimti. Ir ta padaryti reikia gan 
daznai...

On 12/13/18 9:53 AM, skaitytojas wrote:
> na tai skausmingiausia finansiškai vieta yra 2,7 variklis, kuriam 
> alkūniniai lūžta, tai svarbu su tokiu varikliu neimti. O dėl visų kitų 
> mazgų, tai nieko ten nekitaip kaip kitose šiuolaikinėse mašinose: mazgų 
> daug, elektronikos prifarširuotą, tai faktas, kad ir sutrikimų bus daug. 
> Jei lakusi pasktunio monento, kol subyrėsi, o ne tvarkysi ir prižiūrėsi 
> reguliariai, tai aišku bus šikna. Dauguma savininkų prižįstą, kad 
> išlaikymas iš tiesų kaprizingas ir kainuoja, vertė krinta drąstiškai, 
> bet važiavimo komfortas viską atpisa. Ir aš tą tegaliu patvirtinti, net 
> ir turėdamas trečiuką su 2.7 varikliu.
> Pabaigai anekdotas: kodėl LR savininkai susitikę nesisveikina? Nes ryte 
> jau matėsi autoservise :)
> 
> .
> 
> 2018-12-12 19:34, Rimas rašė:
>> Gera diena.
>> LandRover Discovery4, 180 kW, nuo 2010 metų - labai problematiškas 
>> auto? Nemažai su variklio defektu. Byra? Kaip jų važiuoklės? Pneumo?
>> Nes nu baisiai patinka :)
>