Tema: Re: LandRover Discovery4
Autorius: skaitytojas
Data: 2018-12-13 09:53:20
na tai skausmingiausia finansiškai vieta yra 2,7 variklis, kuriam
alkūniniai lūžta, tai svarbu su tokiu varikliu neimti. O dėl visų kitų
mazgų, tai nieko ten nekitaip kaip kitose šiuolaikinėse mašinose: mazgų
daug, elektronikos prifarširuotą, tai faktas, kad ir sutrikimų bus daug.
Jei lakusi pasktunio monento, kol subyrėsi, o ne tvarkysi ir prižiūrėsi
reguliariai, tai aišku bus šikna. Dauguma savininkų prižįstą, kad
išlaikymas iš tiesų kaprizingas ir kainuoja, vertė krinta drąstiškai,
bet važiavimo komfortas viską atpisa. Ir aš tą tegaliu patvirtinti, net
ir turėdamas trečiuką su 2.7 varikliu.
Pabaigai anekdotas: kodėl LR savininkai susitikę nesisveikina? Nes ryte
jau matėsi autoservise :)

..