Tema: Re: Autosu nuomone 2
Autorius: Doxlas
Data: 2018-11-22 10:21:56
Tai siūlai visiems dviračiams numerius išduot, ir ant kiekvienos perėjos po
radarą dviračių greičių fiksavimui? Kaip kitaip sukontroliuosi ir avarijos
atveju spręsi, kuris kaltas?
Galima iš atitvarų kažką tipo labirinto padaryti, kad neišeitų įlėkt į
perėją ant dviračio, bet toli gražu ne visur vietos yra tam įrengti.
Todėl esama tvarka, kad dviratininkai neturi pirmenybės perėjoje, tinkama,
nes verčia juos saugotis (nu išskyrus debilus, kurie ilgai negyvens).

"Sail"  wrote in message news:pt5nl8$hpa$1@trimpas.omnitel.net...

O tau neatrodo, kad tai prklauso nuo judejimo greicio?

Kuo skirasi vaziuojantis pesciojo greiciu ir einantis pesciojo greiciu,
atmetus moralines lomkes?