Tema: Re: Autosu nuomone 2
Autorius: mindau
Data: 2018-11-21 18:54:01
Man siandien toks panasus laisves pr. pasipainiojo... nu ir nx tuos
beprocius.
Jau is tolo maciau, kad vaziuoja pirmos juostos viduriu, persirikiavau i
antra.. vos tik priartejau tas nei neapsidaires ties litexpo isvaziavimu
pasuko link Lukoilo... paturejau reakcijos ir stabdzu testa gera.

"Sail"  wrote in message news:pt3f7r$seb$1@trimpas.omnitel.net...

Cia vazinetojas is savizudziu klases, tokiu kurie per gelezinio vilko gatves
tuneli vaziuoja. Stipriu nervu zmones.

As kaip dviratininku atsovas sakyciau, kad jis tiesiog priedurnis, ir net
neesme ar kaltas ar ne. Todel desningai papuole i sia situacija.
Jei bent kiek sveikos nuovokos turi, tai ateity turetu but protingesnis, o
policininkams turetu po bonka pastatyt, uz tai kad nesutraiske (o galejo).

Realybej vaziuos taip pat, kol kas nors nenusuks vairo i sali †