Tema: Re: Autosu nuomone 2
Autorius: Doxlas
Data: 2018-11-22 09:04:19
Tiesiog dviratininkai nori sėdėt iškart ant dviejų kėdžių - nori kaip
transporto priemonės važinėti gatvėmis ir kad juos kaip pėsčiuosius
praleidinėtų perėjose. Aš neprieštaraučiau, kad dviratininkai važiuotų per
pėsčiųjų perėją, tik jie turi žinoti, kad pirmumas yra ne jų, o automobilių.

"Sail"  wrote in message news:pt5jrp$efj$1@trimpas.omnitel.net...

Tamsta nebusite to dviratininko is video kolega, netycia persedes prie auto
vairo?