Tema: Re: koki akuma rinktis
Autorius: Bomanz
Data: 2018-11-26 09:53:06
Jo,  voltmetras gerai.

Dėl generatoriaus taisymo. Matavau tik 4-ioms benzininėms mašinoms. Visoms
daugmaž taip pat. Faros + šildymas + vidutiniškai ventiliatorius ant laisvų
generatoriaus užtenka, įjungus ką nors daugiau - ventiliatorių ant max ar
priešrūkinius - akumuliatorius išsikraudinėja. Pakėlus variklio apsukimus vėl
kraunasi. Nemanau, kad visoms buvo sugedęs generatorius.