Tema: Re: koki akuma rinktis
Autorius: Bomanz
Data: 2018-11-23 17:35:01
Tai gal krauna blogai.

Dar niuansas kad ant laisvų apsukimų generatorius duoda mažai srovės, o
naudotojų daug - faros, ventiliatorius, galinio stiklo šildymas. Mažai lieka
akumuliatoriaus krovimui. Todėl kai viskas sujungta ir mašina stovi laikau
paspaustą gazą, kad būtų ~1500 aps/min. Ir prišyla greičiau, ir akumas gerai
kraunasi.