Tema: Re: Dureliu zala
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-11-21 16:26:17
Yra dar vienas argumentas. Man pavyzdziui visiskai dzin visokie smulkus
pabraizymai, ilenkimai. Koks nubrauktas bamperis ikeliant dvirati ir
panasiai - sekundinis "blet" ir viskas. Taciau jei man tai padarys
trecias asmuo ir vietoj "labai atsiprasau" gausiu - "atsipalaiduok, cia
tik masina, ko cia parinies, ar neuzdirbi", noras gauti draudimo ismoka
pakiltu iki begalybes. Nes tai zmoniska - ne?