Tema: Re: Dureliu zala
Autorius: Kenis
Data: 2018-11-21 07:59:39
Na, man irgi nėra malonu žiūrėt į tuos nubrozdinimus, ypač atsiradusius
šviežiai, tačiu praeina kelios dienos ir nesuku labai galvos. Auto sena,
12 metų, suxujarinta iš visų pusių, nes laikau užgrūstam daugiabučio
kieme, pasižiūrėjus į kaimynų, situacija panaši, nežinau ar jiems dėl to
labai skauda, ar ne, tačiau situacija nesikeičia, t.y. niekas tų
nubrozdinimų neremontuoja, tai matyt nelabai ir skauda. Man svarbiausia,
kad tie nudaužimai/nubraukimai nepereitų į rūdis, tačiau kol kas tikrai
nėra tokie gilūs, o plastmasė iš vis nerūdija :)

Va, neseniai vieną bjaurų durelių įlenkimą taisiau, bet irgi tik todėl,
kad gavau babkių už jį, tai ir tai gavau 50EUR, sutvarkė berods už
35EUR, bet vis tiek šiek tiek matosi, tačiau akių labai nebado ir nesuku
galvos.