Tema: Re: Dureliu zala
Autorius: Rrr
Data: 2018-11-21 15:52:38
Bet tu supranti, kad tavo mustangas, kad ir kiek sumoketu muzikas,
nebebus toks, koks isvaziavo is galmyklos? Ten bus lyginta, ten tiketina
bus spakliuojama, ten bus perdazyta. Tai dar karta patvirtina, kad
masina reikia vazinet, o ne aplink ja vaiksciot ir ziuret kur nuo kokio
akmenuko zyme ir kaltinti visa pasauli.

Nesakau, kad nereikia atlyginti zalos, jeigu tai daroma specialiai ar
padarytas didesnis ilenkimas/pazeidimas, bet jeigu kalbam apie svelnu
prabraukima, svelnu trinktelejima i laka/dazus, tai man yra juokinga. Nu
ne tam masinos skirtos.

As suprantu, kad masinos gaila, bet reiktu susitaikyt su mintim, kad jos
nera amzinos, jos skirtos kasdieniniam naudojimui ir taip ale tausodamas
ta masina tu gadinsi sau nervus iki gyvenimo galo.

Zinok niekam neidomu kokia tu ten masina vazineji, nebent pries kokia
ciolka pavaidint kol "duos", o po to jau nerupes, nebent keiti kaip
kojines ciolkas,  bet tai irgi laikina.

Dar reiktu nepamirst, kad gyveni Lietuvoje. Cia apskritai negali tureti
masinos, kuri butu verta tokio saugojimo. Nes arba turi turet garaza
arba tau ja nulups ar nupyzdins.

Vazinejat sulipdytais lavonais arba eilinem skarbonkem ir isivaizduojat
esantys nezinia kuom - tai yra nesamone ir tiek. O dar pradejus kalbeti,
kad tos masinos kontorines, lizingines ar is JAV parvaryti pigus
lavonai, tai is viso nera ka daugiau sakyt.

Va, pasižiūrėk tarp ko važinėji, Lietuvoje žinok ne geriau:

https://youtu.be/gQMCsuxQNYk?t=1404 (nuo ~23:23)

Po paziurejimo uzduok sau klausima - ar tokiem zmonem pades baudos
skyrimas? Ar skauda sirdi del mustango? Taip, bet nieko nepadarysi,
reikia susitaikyt su realybe.

..11.20 16:48, Dainiushas wrote:>  tai apie k? kalba, ?ia pas mus ?br??imas ant 15m senumo bulkos skauda>  pana?iai kaip normaliam pasauly ant apynaujo Ferrari>>>  >  >  ----Android NewsGroup Reader---->  http://usenet.sinaapp.com/>  >  >