Tema: Re: Padangu amzius
Autorius: svyt
Data: 2018-11-11 19:42:40
Galvos neturint, vaziuojant ne pagal salygas, ne pagal masinos
 galimybes reiktu sakyt. Nesuprantu ir nesuprasiu sitokio
 mechanines automobilio dalies sureiksminimo, as isitikines, kad
 zmogiskas faktorius cia svarbiausia ir nepatikimiausia
 detale.
Kiek esu apturejes cirku, niekad net nekilo mintis
 kaltint padangas, stabdziu diskus. Kad ir va pries keleta metu
 ilekiau ukrainoj i karviu banda, ( i youtube ir feisbuka buvau
 idejes) pavyko tarp karviu pataikyti. Kaltinu tik save, kad
 ukrainos uzmiescio keliuku ant 160 vaziavau, poto vazinejau
 leciau, stengiuos ne autostradom virs 140 nevaziuoti, nors ir
 gerai baigesi, sustojau 3 metrai nuo karves. Kazi ar del to, kad
 su gerom padangom buciau sustojes 10 metru iki karves nutares kad
 taip vazinet ukraina visai saugu. Kas idomu kad greiti labai
 sunku suvokti, vaziavime tarp 90 ir 190 didelio skirtumo
 apsipratus beveik nera, o stabdymo kelias prailgeja labai
 juntamai- prie 90 stabdai ir masina stoja, prie 190 uzmini stabdi
 iki dugno ir ilgai lauki kol greitis juntamai prades mazet, nors
 masina ir stabdo abs'ui pilnai cirskiant.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/