Tema: Re: Padangu amzius
Autorius: svyt
Data: 2018-11-11 19:30:29
Fig zn, man pakanka su bet kokiomis, nors skirtumas yra, pvz is
 ozo nuo kalvariju gatves puses atvazives suku i gelezinio vilko,
 su golfu pavyksta ne greiciau 60, su bmw pasiekiu 80 km/h
 posukyje. Jei geros, zemo profilio padangos gal visus 95 km/h
 pasiekciau. Tik kam to reikia?
Toje vietoje (tarp ozo ir akropolio) anksciau testuodavau
 skirtingus automobilius, tipo vienodom salygom, koki stabilu max
 greiti neslysdama isvystys ilgame posukyje- gana idomus
 rezultatai gaudavos. Kad tai del padangu nesusimasciau
 :D

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/