Tema: Re: Padangu amzius
Autorius: Tomas
Data: 2018-11-06 12:31:59
vasara, neprovokuojant, nieko su tom zieminem neatsitiks, kad klynas
sudrektu, tik susibaigs greitai

"Sail"  parašė naujienų news:prraub$jtv$1@trimpas.omnitel.net...

Vazineju viena masina, kur M+S pastoviai visus metus, tai vasara nebuvo
jokiu problemu.
Esant mazoms ridoms, tikrai labiau patiko nei is plastiko gaminamos
vasarines.