Tema: Re: skirtingas protektoriaus gylis ant tos pačios ašies
Autorius: Bomanz
Data: 2018-10-30 20:50:01
Čia su skirtingo dydžio ir modelio padangom? Tai bandžiau gi. Taip pat maniau
kad reik važiuoti labai atsargiai - juk padangos skirtingos. Sena padanga
slidesnė, todėl mašina stabdė blogiau ir anksčiau suveikdavo ABS. Gal kiek vairą
traukė į šoną, neprisimenu. Ir posūkyje prie mažesnio greičio pradėdavo slysti.
Daugiau jokio skirtumo. Mašina važiuojant per duobes į šonus nesiblaškė, į šoną
netraukė, stabdė tiesiai. Kas ten dar galėjo būti blogai?

Aš nesakau kad taip daryti yra gerai ir nerekomenduoju. Tai buvo atsarginis
ratas. Kokį bagažinėj turėjau tokį ir uždėjau. Beje, nuleido galinę padangą ir
pastebėjau tik kai visai neliko oro ir atsirado nelabai garsus ūžimas. Atsarginę
dėjau ant priekio nes BMW buvo su LSD.