Tema: Re: skirtingas protektoriaus gylis ant tos pačios ašies
Autorius: Bomanz
Data: 2018-10-30 18:13:12
Tai aš ir norėjau pasakyti, kad jei su skirtingo modelio, dydžio ir senumo
padangomis nieko blogo nepastebėjau, tai tik 2mm skirtumo juo labiau nesijaus.

Dar atsiminiau, kad nuleista padanga kartais nesijaučia kol ant ratlankio
nepradedi važiuoti. Tada suplotos padangos skersmuo daugiau nei 2mm skiriasi.