Tema: Re: Auto nuomos kainos!!!
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-10-22 11:11:32
Pagal fakta pirmu atveju vietoj Opel Corsa gavau kazkoki 2-a BMW, Active
Touring. Nu ble - tokio gaidzio senai neturejes. Gal todel, kad plikas,
bet tokia nykuma.... 700 km, pagrindinai autostrada - jokio malonumo.

Vietoj Auriso gavau nauja Polo su daug varpeliu. 1400 km mišriu maršrutu
Sicilijoje. Mano nuomone - visa galva auksciau uz mineta BMW.