Tema: Re: Auto nuomos kainos!!!
Autorius: bzik
Data: 2018-09-11 12:56:35
tu pasitikslink kas nuomotojas. Paskutinį kartą gal 2x mokėjau brangiau
imdamas iš normalios kompanijos, nes pasiskaičius komentarus pabijojau
netekt gerokai daugiau pinigų. Dabar nauja mada - pigi nuoma ir baudos
už nebūtus dalykus. Pripaišo tiek eismo pažeidimu, tiek atranda kokį
vienu kampu pastebimą kėbulo įbrėžimą. Kažkoks vokietis rašė, kad savo
limuzinui perka padangas pigiau, nei teko sumokėt už kibirėlio padangą,
kurią paskelbė pažeista.