Tema: Re: Auto nuomos kainos!!!
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-09-11 14:32:14
As niekur neskubu. Nuotraukas irgi pasidarau keliais kampais. Daznai
buna, kad ant lapo, kur zymimos nubrauktos detales nelieka tuscios
vietos. Kur detale nedidele, tai man uztenka, kad varnele ant jos padeta
- neprasau, kad zymetu visus penkis ibrezimus. Bamperius prasau pazymeti
konkreciai, kurioje vietoje nubrezta. Turiu toki cheklist'a pasidares,
18 metu visgi panasioje srityje kede trinu, tai del to neteko nei karto
nudegti.