Tema: Re: Dar apie Xiaomi m365 padangas
Autorius: svyt
Data: 2018-09-30 08:45:42
As griuvau ir apsibrozdinau vienintelinkarta, kai bandziau kaip
 vaziuoja su custom softu- gazas pasidare per jautrus, krestelejo,
 uzgazavau ir posukyje prasuko priekini rata.
dabar galia
 padidinta pas mane bet tik gal 5 proc. Ir tainper kamscius kaista
 akumai ir jungiasi ribojimai.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/