Tema: Re: Dar apie Xiaomi m365 padangas
Autorius: svyt
Data: 2018-09-21 01:18:17
Ne, is pilnaviduriu nieko gero, o standartine labai lengvai
 montuojasi, nesuprantu
problemos. Pilnavidures vienas
 nesumontuosi, beto vaziuoja sunkiau, gerokai sumazeja rida. Nauju
 paspirtuku kameros visai neblogai laiko.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/