Tema: Re: Dar apie Xiaomi m365 padangas
Autorius: Mindaugas
Data: 2018-09-27 07:45:33
<Klausimas, tuomet,  kokiom aplinkybem>
Vienakart ant posukio į geležinį kelio ženklą vožiausi, koją susimušau, kitą
kart nuo gatvės bandant užsukti ant šaligatvio, kad važiuoti ta pačia
kryptimi (buvo mažas "bordiūras"), matys praslydo, griuvau, ranką
susimušiau. Gal kad galva nė kart nenukentėto, į "protą" dar neateinu.
m.

"Herkus"  wrote in message news:pogf06$32u$1@trimpas.omnitel.net...

Klausimas, tuomet,  kokiom aplinkybem. Uosviene per pirmas 10min kakta
nusibrozdino ir galvojo, kad sonkaulius susilauze. Skaudziuoju budu ismoko,
kad nekokia mintis lekiant viena ranka pakelt :)

O mudu su zmona per 500km kiekvienas nėkart neskridom

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/