Tema: Re: Mini Cooper
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-09-22 23:57:31
na tai, kad nelabai tas bananiškumas aušinimui įtakos turi kol coolantas
cirkuliuoja :).
Užkala dėl promachų su tepimo, konkrečiai kaip taisyklė 4-3 cilindrai,
pirmi du būna OK. Kažkokiu būdu pritrūksta tepalo galui, turbūt ir 25kkm
long life tepalas čia ne paskutinėj vietoj, pavirtęs myžalais ne kažką
turbūt tepa.