Tema: Re: Mini Cooper
Autorius: Korke
Data: 2018-09-20 19:10:16
ta pati rasyt norejau jau...
bet zmogelis bent issiliejo per 4-5 zinutes....

paciam teko garbe tik savaite 2015 2l cooper s pagainioti, tai nelabai
ka pasakysiu, nes ten buvo nuliovas daiktas praktiskai. Mano kuklia
nuomone vienintele jo problema - overpriced daikciuks.
Netilptu babkes ciuzinyje - pasiimciau nepaisant 1.90m ugio :),
isikomponuot pavyko paciam gan patogiai, bet is salies video medziagoje
toks kaip klaustukas atrodziau :)