Tema: Re: Mini Cooper
Autorius: Tomas
Data: 2018-09-21 10:46:59
nebandes nepateisinamai kieto (nepateisinamai kietas - kietas, bet nei
vairuojasi, nei ant kelio kazkaip ipatingai stovi),
prasilek su kosmokyviu.
su silpniausia versija, aisku, racijos tokiai pakabai mazai, bet matyt per
brangu kita komplektuoti.

boxster s dar kietesnis, bet negirdejau, kad kas skustusi

"neratoblogo"  parašė naujienų news:po0o7b$old$1@trimpas.omnitel.net...

O man kaip tik siaubingai nepatiko Mini Cooperis. Ir žmonai nepatiko
(jai nepatogus vidus).  Būtent tas naujasis. Ypač maltis po miestą. Jei
tik būdavo pasirinkimas, niekad iš City bee Minio nesirinkdavome.

T.y. kol nebuvau važiavęs - man jie iš išorės labai buvo gražūs.  Bet
viduje matymo kampai apriboti, šarvuotis kažkoks. Po miesta maltis - fak
neeee... Ir važiuoklė nepateisinamai kieta, t.y. pagal trauką ir
paskirtį - miesto kibiras, ne žiedinis ar ralio auto, o menkiausius
kelio nelygumus jauti. Su kartingais man važiuoti patinka, bet neilgiau
kaip 30 minučių :)

O dar ta Mood konsolė, švysčiojanti visomis savo spalvomis į akis naktį,
jei radijos klausai. Gal ta opcija atsijungia kaip nors, bet aš radau,
kad gali išjungti tik tada, jei apskritai išjungi tą centrinę konsolę su
visom radijomis ir bort kompiuteriu.

Dar nepatiko kaip posūkiai įsijungia. Jie su laiko rele. T.y. jei
greitai baigei posūkį, jis neišsijungia, o vis tiek dar kelias sekundes
mirksi. Arba atvirkščiai įjungi posūkį, laukdamas kol galėsi įsukti į
pagrindinį kelia, praeina keletas sekundžių ir jis automatiškai
išsijungia. vėl iš naujo turi įsijungti. Smulkmena, bet erzinanti.