Tema: Re: jei saligatviu vaziuojantis elektropaspirtukas netycia uzsirausantsuskleistoskecio
Autorius: ABLomas
Data: 2018-08-26 19:05:07
On 2018.08.24 16:17, Rrr wrote:
> Suprantama, kad atrodo kvailai, kai mini dviraciu ir tave
> aplenkia ir pasiekia tiksla greiciau negu tu

Šiaip tai mieste su dviračiu greičiau, nu nebent labai jau atsipūtęs varai.
Turiu dviratį, turiu M365, varinėju (ne kasdien, bet dažnai) 17km
maršrutu tarp darbų, dviratininkai lenkia (pas mane net galia bišky
sukelta!) net tiesiojoj (nes max greitis 30km/h - stock 25km/h), o kur
kokie šaligatviai/grindinys tai išvis į vienus vartus. Su paspirtuku
stabdai prie kiekvieno didesnio bordiūro (kur su miesto dviračiu net
nepristabdytum), stengies nevažiuot gatve (nors su dviračiu tas ne
problema) ir posūkių max greičiu neišimsi (kas su dviračiu pigiau grybo).
Gal sukėlus galią iki max ir visiškai nesaugant savo kojų galima būtų
pralėkt greičiau, nei dviračiu (nevažiuojant pensininko režimu, aišku),
bet bendru atveju tai vidutinis paspirtuko greitis mieste mažesnis.

....bet aišku, kai buvo karščiai, tai su dviračiu atvarai sušutęs, reik
dušan, persirenginėt, o su paspirtuku dėl to galima nesukt galvos -
vėjukas pučia, maloni temperatūra...