Tema: Re: jei saligatviu vaziuojantis elektropaspirtukas netycia uzsirausantsuskleistoskecio
Autorius: Herkus
Data: 2018-08-24 17:00:52
Problema yr aiski, tik nezinau, kodel dviraciams nuolaidesnis, kad pats sedi ant jo?
Dviratininkai nemaziau nemaloniai nustebina is uz nugaros praleke shared takeliu. Ir gali buti lygiai tokiepat negirdimi. Prie to nepastebejau, kad labai stengtusi greiti sumazint iki pesciojo, kas su paspirtuku yra paprasciau.
Kaip turintis abu, ant paspirtuko jauciuos maziau pavojingas sau ir kitiems nei ant dviracio.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/