Tema: Re: Kelias į Vencpilį
Autorius: Tomas
Data: 2018-08-07 19:52:45
2018-07-29 20:19, Grzegorz Brze^Hęczyszczykiewicz rašė:

> Planktonui tinkamiausias Bauska - Iecava - Jelgava -Tukums it toliau.
> Pirmas ženklas į Jelgavą (P94 keliu per Code) nuves žvyrkeliu, nebent
> per porą metų išasfaltavo.

Ką gi - šiuo metu važiuoti per Jelgavą nerekomenduoju dėl kelio remontų
jos apylinkėse. Nieko tragiško, bet jei vienintelis tikslas Jelgavoj
makdonaldas (kaip mums), tai geriau važiuot pro Rygą ar kažkur kitur.

Prie to paties - Latvijos parūry tarp Jūrkalnės ir Pavilosto ištisiniai
remontai. Jei kam reikia ta kryptim važiuot, geriau iš karto planuot
apvažinėt.