Tema: Re: Kelias į Vencpilį
Autorius: Grzegorz Brze^Hęczyszczykiewicz
Data: 2018-07-29 20:19:05
2018-07-29 12:54, Tomas rašė:
> Gerbiamieji,
>
> kuriuo keliu važiuoti nuo vidurio Lietuvos į Vencpilį? Ar googlo rodomas
> kelias pro Rygą ir tolyn į vakarus yra OK ar protingiau važiuoti nuo
> Bauskės pro Saldų ir Kuldygą?
>
> Ta Latvijos pusė man nepažįstama, kuris kelias geresnės kokybės ir
> mažiau remontų? Ačiū už info.

Planktonui tinkamiausias Bauska - Iecava - Jelgava -Tukums it toliau.
Pirmas ženklas į Jelgavą (P94 keliu per Code) nuves žvyrkeliu, nebent
per porą metų išasfaltavo.

Nebijant 3-5 km žvyrkelio _Lietuvoje_, Joniškis - Žagarė - Tervete
-Dobele - pasirinktinai Saldus- Kuldyga arba Tukums.
Žvyrkelis nuo LT-LV sienos ties Žagare iki Augstkalne.

--
Brzęczyszczykiewics^Hz