Tema: Re: Kelias į Vencpilį
Autorius: Tomas
Data: 2018-07-30 09:05:47
Atsimenu prieš kokius 9 metus važiavau nuo Rygos link Biržų. Tai atrodė,
kad Latvijoje karas nesenai pasibaigęs, nes taip vadinamas kelias P89
artėjant link LT vis nyko, nyko ir galiausiai beveik visai išnyko kažkur
pietų Latvijos miškuose, virsdamas kažkokiu tankų poligono taku. Dingo
net ir mobiliako ryšys, jau maniau, kad ten ir pražūsim.

P.S. Dabar ta baisioji kelio dalis iki Skaistkalnės yra naujai
išasfaltuota ir viskas ten OK.