Tema: Re: Nauji Volvo X90 ar Audi Q7?
Autorius: fenix
Data: 2018-07-20 22:53:14
> blet feniksai - tie 400 ir 200 kostmose nx.
>
> t8, jei ne tie 240 nm is elektros - bbs isvis butu.
>
> kai bnv 525e, 2.7l 1983 pagaminimo 240 turejo prie 3400rpm
>
> ir tai pries DVIDESIMT DEVYNIS metus, feniksai. ar bentjau gimes buvai?

pataisysiu, pries 35 metus.

gimes buvau, bet galiu garantuot, kad tada nebuvo aktualu.

ps ir nm parasiau is lempos, mazdaug su ne paciu silpniausiu vw lygindamas

https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_S90

paprasciausias t4 benzas: 190ps ir 350nm
d4 dyzlius: 190ps ir 400nm
ar baisingai suklydau????!!!!

240Nm prie 3400 siuolaikiniu supratimu yra mazdaug "reikia smaugt, kad
vaziuotu"

viskas issisprendzia adekvacia pavaru deze ir torku prie zemu, tada
galima ir su tais 150+ ag gyvent, ne viskas matuojasi peak skaiciais.
kalbu tik apie at dezes, machanika nebeaktualu.
150Ag 1.5t sedanui yra mazdaug 200-220 top speed, pasakyk, kad neuztenka?

dar, prisimenu, kaip vaziavau per viena diena 2 skirtingom auto su
praktiskai vienodais svoriu, ag ir nm auto: auris 1.4 ir 316i. tai bl
jeigu pas bmw arkliai, tai pas tojota ne tai kad poniai, bet turbut
perkare shunys. bbz, gal ir pas volva tie arkliai kito dydzio.