Tema: Re: antikoras 2
Autorius: foonia
Data: 2018-07-18 13:16:33
Bomanz <bomanz@kazkur.taj> Wrote in message:
> Padengia jei reikia ir iš vidaus. Gręžia skyles patogiose vietose, per skyles
> pripurškia priemonės, skylę užkiša dangteliu. Keista, bet aplink skylę nerūdija.
>
> Pagal tai ką rašo servisai prieš dengimą dugną gerai nuplauna ir išdžiovina.

Normalus meistrai suranda technologines skyles, kreivarankiai
 grezia dureles nors apacioje yra vandens nutekejimo angos ...
 Taip, apie tas skyles uzkistas plastmasiniu kaisciu nerudija bet
 apynaujes masinos neduociau taip darkyti.  Tad pries
 antikoroziniu siulau issamiai aptarti kaip ir kur
 purks.
--
foonia

----Android NewsGroup Reader----