Tema: Re: Re:antikoras 2
Autorius: foonia
Data: 2018-07-18 13:08:28
"0.5B" <puseb@gmail.com> Wrote in message:
> na man tada įdomu, kad kad ir tavo subarikas, kuris tikrai jau turėjo rūdžių
> kažkiek ant dugno ir pan., ką, pirma dugną purškė rūdžių surišėju, ir tik
> ant viršaus Dinitrolu?
> taipogi slenksčiai, o ypač dugnas, jei padengti iš išorės, rūdys kals į
> vidinę, nematomą pusę, kurios neapdorosi....  kas iš to?

> 1. Verta, jeigi ne per velai susigruebta. Outback po 5 metu
> gyvenimo Lietvoje davo Dinitrol, 13 metu skardu bukle vis dar
> gera.
> 2. Tos medzigos ja n metu egzistuoja, vadinasi rudziu surisejas
> [...]

Turejau Legacy kuriai be antikoro ispuvo dugnas, isplyso galinio
 amortizatoriaus tvirtinimas, kiaurai prarudijo dureles ir t.t. .
 Kaip tik dar paziurejau sestadieni per TV kaip atrodo amalogisku
 metu Outback be antikoro - tikrai man atsipirko tie savo laiku
 imerkti 250€, pypintis reikia ne su kebulu o su kitom dalim
 :-)
--
foonia

----Android NewsGroup Reader----