Tema: Re: Re:antikoras 2
Autorius: 0.5B
Data: 2018-07-18 11:42:20
na man tada įdomu, kad kad ir tavo subarikas, kuris tikrai jau turėjo rūdžių
kažkiek ant dugno ir pan., ką, pirma dugną purškė rūdžių surišėju, ir tik
ant viršaus Dinitrolu?
taipogi slenksčiai, o ypač dugnas, jei padengti iš išorės, rūdys kals į
vidinę, nematomą pusę, kurios neapdorosi....  kas iš to?

"foonia"  wrote in message news:pimqqk$83v$1@trimpas.omnitel.net...

"0.5B" <puseb@gmail.com> Wrote in message:
> Sveiki,
>
> 1] ar verta
> 2] ir ar yra priemonės 2in1
> yra skardos [paslėptos] po bagažine ties bamperiu, kur vizualiai matosi
> prasidėjo rūdijimas. Galbūt atsirado jau kokių alia dervų/smalų skystų
> etc,
> kurios turi savyje stabdančių rūdijimą medžiagų?
> Nes anksčiau sakė, kad jei ant rūdijančio užpurški smalų, tai dar blogiau,
> dar greičiau supūna po tom smalom..

1. Verta, jeigi ne per velai susigruebta. Outback po 5 metu
gyvenimo Lietvoje davo Dinitrol, 13 metu skardu bukle vis dar
gera.
2. Tos medzigos ja n metu egzistuoja, vadinasi rudziu surisejas
bet jeigu pradejo rudyti is vidaus - niekas nepades, reikia
pjauti, virinti ir tada dengti antikoru.
--
foonia

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/