Tema: Re: req: transporto priemone iki 1.5kEUR
Autorius: Teisybes Dele
Data: 2018-07-09 13:35:07
On 7/9/2018 11:08 AM, Zolla wrote:
> Nu va, kaip tik tau mano pakaitinė mašina už 700 pinigu:
> Ar Tau reikia automobilio, kuris tiesiog atlieka savo darbą? Ar Tau
> reikia automobilio be rūpesčių? Ar Tau reikia automobilio dėl kurio
> niekada nesusilauksi komplimentų iš aplinkinių? Jei taip, Tavo paieškos
> baigtos.
>   1997 metų 1.3 benzinas Honda Civic

geras variantas, tik labai pūna
ošvienė tokiu reisuoja sodas-namai, bendra rida 207 kkm. (daleiskim kad
kazkada nupirkta su neatsukta rida) per paskutiniu 10 metu kuriuos
atsimenu  remontai:
- liambda zondas;
- stabdziu kalades
- prarudijusiu vietu lipdymas epiksidke, nes jau TA nepraleido (atseit
dugno ir ratu arkos sujungimo briauna labai atsakingas jegos elementas);
- dar reiktu stabdziu pagr. cilindro manzeta arba visa cilindra keist,
bet servisai nedrįsta atsukinėt vamzdelių, sako "jei pajudinsim,
remontas kainuos daugiau nei sitas grabas vertas".

Dėl komplimentų nesutiksiu, ne vienas stebisi pamates 97 civika dar ne
perpuvusi ir ne šrote.